Zoeken in deze blog

vrijdag 1 maart 2013

Essie's Mojito Madness


Goh, ik heb er één, mijn allereerste Essie nagellak, de Mojito Madness. Ik vind nagellak van meer dan tien euro een echt no-go voor mij dus toen ik in de koopjesbak van de Etos deze mooie groene lak vond met 50 procent korting (van 10.16 naar 5.08 euro) een flesje van 13.5 ml nagellak kon ik het niet laten, ik wilde toch graag eens dit merk proberen! 





Deze nagellak heeft een mooie groene kleur, en hij lakt ook heel mooi, eigenlijk dekt ie al heel goed met 1 laagje, toch deed ik er nog een overheen om de kleur echt goed uit te laten komen. Ik vind deze Essie hartstikke leuk en in de toekomst zal ik graag weer eens nagellakken van dit merk proberen, dus ik houd mijn ogen open voor aanbiedingen voor dit merk. 

Dus wil je een Essie voor de helft van de prijs? Sprint even naar Etos en kijk of ze nog in de uitverkoopbak liggen.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten