Zoeken in deze blog

vrijdag 1 februari 2013

Nail Repair & Grow Stimulator

Het zat me gisteren niet mee, nagels netjes gelakt, was mooi gedroogd, en verhipt, er breekt me een nagel. Vorige week die van mijn linkermiddelvinger en nu ineens de van de ringvinger! Balen. Nu had ik eerder van de week al in de gaten dat ik misschien eens even een nagellakvrije dag moest houden, gewoon ff niks, lekker verzorgen en verder even niets. Vroeger kauwde ik mijn nagels kort, nu breken ze soms kort, grr, ik ben ineens zo'n miep die gaat roepen: "oh nee, mijn nagel!". 

Dus vooruit, nagellak eraf, een paar uur aan de lucht lekker laten ademen en nu kwam de Hema's nail repair and grow lak goed van pas. Voor het slapen gaan op de nagels gedaan en vanmorgen eraf gehaald. Mijn nagels zien er een stuk gezonder uit, of ze nu ook sneller groeien is de vraag maar mijn nagels voelen zich nu een stuk minder gehavend ;-) Ik denk dat het goed zou zijn om de hele week even niets op mijn nagels te doen, maar alleen de repair and grow maar ik weet niet of dat gaat lukken... Toch moet ik dit vaker doen, verzorging van nagels is een must.

Repair & Grow Stimulator van HEMA is een herstellende en groeibevorderende nagelgel met vitamine A, E en F voor ondersteunend herstel en vitamine B5 versterkt de nagel en Biotin is voor de groeibevordering. Te gebruiken, elke dag op schone ongelakte nagels, in laten trekken en voor een optimaal resultaat voor langere tijd gebruiken.                    
Er zit 11 ml in een flesje.




Follow my blog with Bloglovin



Geen opmerkingen:

Een reactie posten