Zoeken in deze blog

donderdag 18 april 2013

Gevulde makeup tasjes van Catrice en Essence


"Als ze er nu nog maar zijn", dacht ik toen ik van mijn werk naar de Trekpleister fietste rond 12 uur vanmiddag. Ik heb het over de leuke aanbieding van Catrice en Essence. Van deze twee merken kan je vandaag een makeup tasje kopen gevuld met make up. Elk tasje bevat 15 artikelen en dat voor tien euro! Van Essence waren er nog genoeg, van Catrice was er nog maar één. Mazzel dacht ik, ik neem ze allebei! 






Wat zit er in de tas van Catrice?

1. Mattifying Oil Control paper - mattifying skin within seconds
2. Infinite Shine Lipgloss  - 070 Very Very Raspberry
3. Lipstick - ultimate colour, 260, it's a matt word
4. BB allround foundation - 010 light beige
5. Eyebrowfiller - Shaping gel 010
6. Mascara Waterproof - Topcoat 010
7. Liquid Liner - 020 Glamourize me
8. Mascara Lashes to Kill -  False lash Volume mascara 010
9. Mascara Waterproof - The Giant 
10. Longlasting eyepencil waterproof 
11. Absolute Nude - eyeshadow palette 010 All Nude
12. Camouflage Cream - 010 Ivory 
13.  Prime and Fine - Eyeshadow Base
14. Absolute eyecolor - 620 Inglorius Mustards
15. Absolute eyecolor - 650 Petrol Shop Boys





 -------------------------------------------------------------------------------------
  
Wat zit er in de tas van Essence? 
1. Essence Colour and Go - 145 Flashy Pumpkin
2. Essence Colour and Go - 149 Hello Marshmellow!
3. BB Cream - Beauty Balm 01 Universal
4. I love Pink Eyeliner, Jumbo Eyeliner pen - 001 Ultra Black
5. I love Extreme - Crazy volume mascara
6. Maximum Length - Volume mascara
7. Lipgloss on Top - 03 Hypnotize
8. Lipgloss on Top - 01 Dramatize
9. All About Matt - Fixing compact Powder
10. Night Club - Glamour to go eyeshadow, 03 dance til dawn
11. 3d eyeshadow groen - 06 irresistible mermaid kiss
12. 3d eyeshadow paars - 02 irresistible purr-ple
13. 3d eyeshadow bruin -  09 irresistible chocolates
14. Stays nomatter what eyeliner pen - 01 midnight black
15. Stays nomatter what eyeliner pencil - 01 midnight black 
16. Stays nomatter what eyeliner pencil - 02 stunning brown



Het leuke is, ik heb niks dubbel. Alles wat er in de tasjes zit is nieuw voor mij! En he? in de Essencetas zit 1 artikel meer. Ik heb zonet niet goed geteld..  Het leukst vind ik de oogschaduwtjes en de palettjes van beide tasjes maar ook de nagellak (oranje) van Essence vind ik een leuke aanwinst. De lipgloss ga ik het minste gebruiken denk ik maar voor de rest vind ik de inhoud van de tasjes superleuk. 

Heb jij zo'n tasje kunnen scoren, of misschien ook wel allebei?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten