Zoeken in deze blog

donderdag 7 maart 2013

Shoppuuuh bij Trekpleister

Even kijken hoor, dacht ik woensdagmiddag toen ik door de winkelstraat fietste, even naar Trekpleister, ik wist dat er aanbiedingen waren van Rimmel en NYC dus ik moest even kijken... alleen kijken...

Ik heb me niet kunnen beheersen en ik kocht het volgende....

Van Rimmel London: Lasting Finish Lipstick no 262 Burning Desire en Rimmel Waterproof Mascara, zwarte kleur.
Samen kostte dit 9.50 euro. Normaal kost de mascara 9.99 en de lipstick 8.99 euro



Twee in de prijs van 1 van NYC  samen 2.29 euro

 

En nog twee Catrice lakjes voor twee euro.  Sinds een week ligt er vanalles in de koopjesbakken bij Trekpleister, hier in ons dorp zijn die bakken niet heel snel leeg. Ik hoop dat er nog veel overblijft, misschien kan ik later nog eens grabbelen in de bak. I love it ;-)


Zo leuk shoppen voor nog geen 14 euro! Nu nog uitproberen. Swatches komen later.Ik heb me dus niet weten te beheersen, en eigenlijk heb ik daar ook geen spijt van haha.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten