Zoeken in deze blog

dinsdag 19 maart 2013

NYC, Full Metal Jacket




New York Color was laatst in de aanbieding bij de Trekpleister, twee in de prijs van 1. Leuk, ik besloot Full Metal Jacket mee te nemen. Quick dry, dat sprak me wel aan, eerlijk gezegd moet je voor deze quick dry wel even geduld hebben, snel droog? No Way, na tien minuten wacht ik nog ;-). 


9.7 ml voor 2.29 euro dus de prijs valt mee. Deze goudkleurige is mijn eerste NYC nagellakje. Als ik kijk naar prijs en kwaliteit dan doet de goudkleurige nagellak van de Action (49 cent) niet onder voor deze NYC gouden lakje. De kleuren verschillen wel wat, Full Metal Jacket is wat lichter en feller van kleur met een metalic finish. Hij is erg leuk, alleen wat langer wachten voordat ie droog is.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten