Zoeken in deze blog

donderdag 28 februari 2013

Neon nagellak van action



Deze leuke neonlakjes vond ik vorig jaar bij de Action (ze liggen zo nu en dan weer in de schappen) Ik had ze nog nooit gebruikt want ik verwachtte er niks van dus stelde ik het uit. Nu kwam ik dit etuitje met zes nagellakjes weer tegen in mijn nagellak-ladenkastje (zal ik ook eens een foto van plaatsen) Ik meende dat ik er 1.49 voor heb betaald. Werkelijk nog geen twee euro voor deze lakjes! Het zijn miniflesjes en o zo schattig.

Hier komen de kleurtjes, Roze, paars, groen, blauw, oranje en geel. 









  






 




Mijn favorieten van deze lakjes zijn de roze, de groene en de blauwe. De kwaliteit valt me zo mee, het dekt eigenlijk al na één laagje en het droogt heel snel.De gele kleur is niks, ik heb wel drie laagjes gebuikt en het dekt nog niet acceptabel. De rest is verrassend goed, zeker geen weggegooid geld. #Happy


Meer Action nagellak:

http://leukekoopjes.blogspot.nl/2013/02/max-nagellak-gold.html




Geen opmerkingen:

Een reactie posten