Zoeken in deze blog

donderdag 4 april 2013

Dark Violet



Heel soms loop ik de Zeeman binnen, niet eens zo vaak meer nu de kinderen groot worden en ik er voor kleding niet meer slaag. Gistermiddag wipte ik toch even binnen en ja dat zou ik toch vaker moeten doen ;-) 
Ik wist al dat ze leuke oogschaduwtjes van Nivea verkochten maar nagellakjes van dit merk had ik hier nog niet gezien. Er waren nu maar twee kleuren, wit en donkerpaars, die laatste nam ik mee om te proberen. Vandaag gelijk maar even haha, ik kon niet wachten. 




Zou het wat zijn voor die 1.99? De verpakking beloofd dat het vijf dagen blijft zitten, ik ben benieuwd!
Het opbrengen lukt in iedergeval prima, het dekt al bijna met 1 laagje. 1 Laagje?! Wauw, super. Toch nog een tweede laag aangebracht. Wat is ie mooi, paars met een shimmer erin, prachtig. De lak droogt ook nog eens snel! Happy ik ga volgende week weer eens langs, hopelijk hebben ze dan meer kleuren. Een sneldrogende mooie nagellak voor twee euro,  een flesje van 5ml,  gaaf.





Meer Zeeman:

http://leukekoopjes.blogspot.nl/2013/01/make-up-tasjes.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten