Zoeken in deze blog

dinsdag 9 april 2013

-So Me- Concealer van Action


Concealers, ik doe tegenwoordig niet meer zonder, ik heb inmiddels een paar budget concealers in huis liggen, Hema, Catrice en nu ook één van de Action, en deze wil ik graag laten zien. Als ik me niet vergis betaalde ik er nog geen twee euro voor, deze Roll-on concealer van de Action van het merk So Me. Ik nam de lichtste kleur maar mee, met mijn lichte huid is dat meestal de beste keuze. 







Het viel me op dat de concealer zo lekker rook ;-) Echt een lekker fris geurtje. Het opbrengen met de roller gaat gemakkelijk, ik dep het even kort na met de beautyblender en dan zit het prima.





Leuk dat Action steeds vaker met leuke make-up en verzorgingsproducten komt. Ik hoop dat de 'So Me' collectie wordt uitgebreid met andere producten, niet alles zal misschien even goed bevallen, zoals de bb-cream van So Me vind ik niet zo denderend, maar deze concealer weer wel. Voor deze kleine prijzen kun je tenminste eens experimenteren zonder dat je het enorm in je portemonnee voelt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten