Zoeken in deze blog

dinsdag 2 april 2013

Oh My Gosh - Purple Rain.

Laatst vond ik twee nagellakjes bij de Kruidvat in de uitverkoopbak. De Cobalt en deze, de Purple Rain, samen voor vijf euro. Over de Cobalt was ik niet zo tevreden, de kleur is gaaf, maar de droogtijd en dekking liep ik niet warm. Nu had ik zin om de Purple Rain te dragen.

De droogtijd vond ik beter dan Cobalt, dus daar was ik wel blij mee. De dekking ook wat beter dan de Cobalt. Op de onderstaande foto's zie je de Purple Rain met 3 laagjes, de foto is gemaakt een dag na dat ik het heb gelakt. Ik ben geen fan geworden van OhMyGosh nagellak. De volle prijs van 3.99 zal ik er niet voor betalen.

Deze Purple Rain is een paars lakje met rode en blauwe shimmers. De foto's zijn niet zo heel mooi gelukt zie ik, excuses daarvoor.

Dit is een apart paars/rood kleurtje.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten