Zoeken in deze blog

zondag 27 januari 2013

handen en voeten in de winter...


De meeste mensen zullen het wel herkennen in deze tijd van het jaar: droge huid. Vreselijk, handen als schuurpapier en uitgedroogde hielen. Gelukkig is daar wat aan te doen. Ik heb zoals velen van jullie denk ik al heel wat handcrèmes geprobeerd de afgelopen jaren, toch is er maar één die ik steeds weer pak. De handcrème van Yves Rocher, geen enkel merk heeft deze nog kunnen vervangen. Het fijne van deze hydraterende Arnica Bio handcrème (75ml) is dat het zo makkelijk smeert en nog beter, snel intrekt zonder dat het lang vettig en glibberig na voelt. Ik ben sowieso fan van de producten van Yves Rocher, en deze bestel ik vaak even mee. 



 

Voor de nacht gebruik ik het liefst deze Arnica hand en nagelolie, het verzorgd je handen terwijl je slaapt, olie trekt niet zo snel de huid in, ik heb nooit het geduld om overdag te zitten wachten totdat de (massage)olie is ingetrokken en ik weer mijn handen kan gebruiken dus ik gebruik dit altijd voor de nacht. 

heerlijk om de handen en nagels een superboost te geven in deze droge winterperiode. 










  



En dan de voeten, ik gebruik in de winter deze heerlijk naar lavendel ruikende voetencrème, deze crème trekt ook lekker snel in. Ik gebruik 'm altijd voor het slapengaan, mijn voeten voelen heerlijk fris en de volgende ochtend zijn mijn voeten heerlijk zacht en niet droog meer, het kon immers de hele nacht lekker intrekken. Ik gebruik het twee keer in de week en dat is voldoende voor lekker verzorgde, fris ruikende en zachte voeten de hele winter door.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten