Zoeken in deze blog

zaterdag 12 januari 2013

nagellak stash

Vorig jaar zomer besloot ik dat het eens afgelopen moest zijn met nagelbijten. Wekenlang heb ik gewacht tot mijn nagels enigszins de lengte hadden dat ik er een kleurtje op kon doen. Sinds ik mijn nagels lak kan ik het bijten laten. Sindsdien ben ik nooit langer dan een dag zonder nagellak, de neiging tot nagelbijten blijft als ze "kaal" zijn dus er moet gewoon wat opgedaan. Een jarenlange nagelbijtverslaving is niet binnen een jaar weg merk ik. 
Niet erg hoor, want wat kom ik leuke lakjes tegen, elke week struin ik even de drogisterijen af en mijn verzameling nagellak groeit door. Er is zoveel leuks. Ik voel me nog steeds een beetje een newbie ;-)  Ik heb mijn verzameling vandaag gefotografeerd, volgende keer zal ik eens alles mooi uitstallen, voor nu even een globale blik op mijn stashje.


Hier mijn Catrice verzamelingetje in een mini beautycase die ik ooit kreeg bij een bestelling van Yves Rocher.



Rimmellakjes in minitoilettasje.



Alle glimmerlakjes



Diverse lakjes in een flexibel mandje van de Action


 Hup alles in één


Ik heb hier en daar in huis nog wel wat lakjes rondslingeren. En eens zal ik wat anders verzinnen dan deze opruimoplossing. Het is wel makkelijk weg te zetten in de kast maar een rekje zou veel mooier zijn voor mijn groeiende nagellakverzameling, lijkt me ook leuk om de hele verzameling mooi uitgestald te kunnen zien.. maar voorlopig doe ik het maar even zo.

Nagellakverslaving is in iedergeval veel fijner dan een nagelbijtverslaving toch?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten