Zoeken in deze blog

donderdag 31 januari 2013

Hema Foundation

Jaren heb ik (bijna) geen make up meer gebruikt, wat zonde denk ik nu, Vorig jaar alles wat ik nog had weggegooid want sommige dingen had ik al meer dan tien jaar! Weg ermee dacht ik. Het begon met nagels laten groeien, dat lukte met behulp van leuke nagellakjes uit te proberen. Een kleine stap is het dan nog om ook eens rond te kijken voor nieuwe make up. Je bent nooit te oud om met wat "nieuws" te beginnen denk ik dan maar als kersverse veertiger :-)

Ik was wel gewend om soms poederfoundation te gebruiken maar vloeibare foundation, dat gebruikte ik nooit. Nu gebruik ik de Hema Foundation dagelijks. (foundation 4 euro, foundationkwast 4.50 euro) 



 
 De foundation werkt prima en het voor en na resultaat mag er zijn.



daarna nog wat Catrice multicolour poeder (2.59 euro) erover voor fixatie. En klaar voor de dag ;-)





 Meer Hema:
http://leukekoopjes.blogspot.nl/2013/01/hema-heeft-het.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten