Zoeken in deze blog

woensdag 9 januari 2013

Snowjam met wat extra's

Gisteren schreef ik al over Snowjam, hoe een prachtig lakje het is Vandaag besloot ik om wat extra's aan toe tevoegen, namelijk de nail art topper van Essence, met een laagje van deze topper met special effect wordt het prachtig. Tenminste ik vind het hartstikke leuk, het glimt en het glanst, ik moet er steeds even naar kijken ;-) 
Fijn is van de ze beide lakjes is dat ze erg vlot drogen. Ik weet nog toen ik een half jaar geleden stopte met nagelbijten, hoe mijn nagels er toen aan toe waren en ter motivatie begon ik mijn nagels te lakken, De eerste keren was ik er zo drie uren mee bezig. Een uur opbrengen, een uur drogen (en dan nog de lak weten te beschadigen) en een uur nagelriemranden schoonmaken. En het leek alsof de nagels nooit droog wilden worden, nu houdt ik er rekening mee welke nagellak ik gebruik, heb ik het aan tijd dan vind ik het niet erg om wat langer bezig te zijn, maar soms wil je gewoon snel klaar zijn, nou dat lukt met deze beide lakjes van Essence prima. En het lakken gaat steeds beter, ik hoef bijna nooit meer uitgelekte randen bij te werken. Ik lakte altijd om de dag, maar nu vaak wat langer, na een dag, of twee, doe ik er een leuke topper op, een glitter of een crackle dan heb ik net even wat anders dan de vorige dag. Ik denk dat ik deze keer de lak ook nog lekker laat zitten.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten