Zoeken in deze blog

donderdag 17 januari 2013

Tip Guides Today


Vandaag besloot ik eens de Tip Guides sjablonen voor French Manicure van Essence te gebruiken. Ik heb nog nooit iets anders gedaan dan simpelweg mijn nagels lakken in één kleurtje, dus dat beloofde wat (ahum, haha)  

Dit had ik klaarliggen: 

De Rimmel London's 60 seconds 740 Clear  Nagellak voor een lekker snelle droogtijd, 
C02 Hunting Heritage (LE Upper Wild Side) van Catrice en de
C04 Soulful (LE Spectaculart) van Catrice en de Essence French Manicure tip guides.




Ik kreeg de Tip Guides er netjes op, bleef ook prima zitten, toch als je de foto bekijkt kun je zien dat er in iedergeval 2 nagels niet goed gelukt zijn. Het valt normaalweg nog niet eens echt op, maar op de foto zie je natuurlijk alles. De Tip Guides waren er trouwens makkelijk af te halen.

De Hunting Heritage had ik al eerder deze week opgebracht en die zat nog heel goed, die blijft echt heel mooi zitten dus was ik uiteindelijk zo klaar vandaag met de prachtige Soulful kleur donkerpaars erbij. Daarna nog de Rimmel clear erover heen et voilá. Ik hoop dat het de hele week netjes blijft.

Ik ga dit echt vaker doen, het is nog wel een beetje oefenen maar de volgende keer gaat het vast wel helemaal goed. Ik ben superblij met mijn mooie nagels, wow vorig jaar om deze tijd had ik nog nagelstompjes en nu durf ik mijn nagels zomaar te laten zien. #Happy



Geen opmerkingen:

Een reactie posten