Zoeken in deze blog

woensdag 30 januari 2013

La Femme Beauty

Weer een donker lakje vandaag, deze donkergrijze lak van het budgetmerk La Femme Beauty is mooi van kleur, dekt mooi na twee lagen en droogt ook best vlot. In het potje van 1.50 euro zit 15 ml nagellak. De naam is Iris, bijna onvindbaar in het zwart gekriebeld net boven waar je de inhoudsmaat kunt lezen. Wat ik wel weer wennen vond is de lange dunne kwast, hierdoor kreeg ik toch weer wat uitlopers hier en daar ook omdat de lak wat aan de dunne kant is, maar met een cocktailprikker en wat remover is dat ook weer vlot weggewerkt.

Iris, van LA Femme Beauty is een mooie lak voor een klein prijsje en het bewijs dat grijs niet saai is.
De pluspunten van deze nagellak is de prijs, de inhoud (15ml) en de kleur. Wat ik jammer vind is dat het gauw beschadigd, binnen 24 uur krijg ik al witte randen langs de nagels, de lak is snel gesleten lijkt het wel.  Dat is zo jammer, echt een lakje voor één dag, voor mij niet zo erg maar wil je iets wat langer ongeschonden op je nagels blijft zitten dan is dit niet wat je zoekt. Maar de kleur... wow die is top.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten