Zoeken in deze blog

zaterdag 2 februari 2013

Etos Quick and Dry

Vandaag ondanks mijn sneue kleine ringvingernagel (deze week afgebroken) ga ik toch weer een lakje laten zien. Ik dacht dat de kleur van het lakje grijs was maar nee het is meer groen dan grijs, een beetje olieachtig. Maar dan zo gedurende de dag is de kleur meer blauw, of toch grijs... hij kleurt gewoon mee als een kameleon? 

Bij het opbrengen kreeg ik even een dejavu, ik vond het opbrengen en het qua streperigheid lijken op die van La Femme Beauty, die ik eerder deze week liet zien. Het effect van Etos Quick Dry is wel mooier dan die van LFB, ik hoop ook dat deze langer mooi blijft. In iedergeval is dit een grappig nagellakje voor 2 euro 49.


 Etos QuickDry 105

 
Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten