Zoeken in deze blog

woensdag 20 februari 2013

Shoppen bij Action



Weer mijn wekelijks rondje Action gehad. Bij de make-up spullen kon ik niets vinden wat ik nodig had of wat me aantrekkelijk leek dus daar slaagde ik nu niet. Ik liep verder naar het andere schap met verzorgingsproducten met shampoo's, cremes, parfum etc, en daar kwam ik drie leuke producten tegen. Ik vond er BB cream, goh Action heeft dit ook! Ik nam maar de lichtste kleur mee , klein gokje van 1.99 euro, Echt nog geen twee euro voor BB, onvoorstelbaar. Misschien is het niets, maar de BB van Yves Rocher die ik laatst liet zien was me ook niets en die was tien euro...

Nu ben ik voor drie producten maar 5.49 euro kwijt.






 










 goed verzegelde tube. Voordeel is dat het hygienisch is en nadeel is dat je de kleur niet kunt spieken.




 
Toen kwam ik bodycream tegen van het merk Inecto, vochtinbrengende creme van pure cocosnoot, een pot van 275 ml voor na het baden of douchen zegt de gebruiksaanwijzing op de pot. We zullen het hier proberen. Deze kostte ook 1.99 euro.








Tussen deze producten vond ik tot mijn verbazing een nude paletje van Max! 18 kleurtjes oogschaduw voor de prijs van 1.49!! Doink, het kan niets zijn denk ik dan, maar hij gaat wel de mand in. Al zullen er maar een paar kleuren goed zijn dan is het nog de moeite waard.







Ik ga deze producten deze komende week uitproberen en hoop te kunnen vertellen dat ze mij goed bevallen. 

To be continued.

Meer Max:

http://leukekoopjes.blogspot.nl/2013/01/max-oogschaduw.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten