Zoeken in deze blog

woensdag 13 februari 2013

Max eyeshadow stick


Mijn wekelijkse rondje Action levert altijd wel wat leuks op. Ik kocht nu trouwens maar één dingetje, 0.79 cent kostte het. De Oogschaduw stick van Max Make-up. Omdat ik nog een beautyblender en oogschaduw online heb besteld vond ik dat mijn budget voor deze week wel weer is besteed. Zodra de BeautyBlender en en de oogschaduw binnen is laat ik het hier weten.

Terug naar de Max oogschaduwstick.. Twee potloden in één, met puntenslijper de donker rood/bruine is heel duidelijk van kleur, brengt erg makkelijk op, geeft goed kleur af, de lichtbruine is echt een stuk lichter, kost wat meer moeite om kleur te geven.



Leuk, in de dop zit een puntenslijper, da's handig.




Dit zijn de kleuren: 


Zo op het eerste gezicht  lijkt het me prima spul. Ik ben benieuwd hoe het blijft zitten, maar het lijkt me een leuke aanwinst.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten