Zoeken in deze blog

woensdag 6 februari 2013

Max magneetnagellak

Een half jaar geleden kocht ik magneetnagellak bij de Action, ik had er toen nog nooit van gehoord en voor die 1 euro 49 nam ik 'm graag mee. Toen  ik hem destijds probeerde lukte het me aardig om het magneeteffect te krijgen. Vandaag had ik weer zin in dit lakje, het heeft een mooie bruine kleur en de zomer is toch nog niet in zicht dus deze kleur kan nog best, met veel plezier ging ik aan de slag. Het lakje, nummer 30 van Max om precies te zijn is leuk van kleur maar het effect kreeg ik er niet in. Of ik doe het niet goed (zou héél goed kunnen) of is de lak te oud? Ik weet het niet, het opbrengen gaat prima, de lak heeft een wat dikke structuur, het kwastje is prima, mooi breed, en lakt wat streperig en het magneeteffect? Ik zie 't niet ;-) maar ik heb nog een paar magneetlakjes die ik deze week ook nog uit zal proberen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten