Zoeken in deze blog

vrijdag 15 februari 2013

Max crackle nagellak roze/wit


Crackle is uit als ik het goed begrijp, toch vind ik het nog steeds leuk zo af en toe. Dus hier crackle ik gewoon door ;-) 

Hier de Crackle nagellak Max van de Action. Ik heb deze lak al een poos en heb het al vaker gebruikt, de lak blijft tot nu toe steeds goed, dat is ook wel eens ander, laatst moest ik een flesje action mangeetnagellak weggooien na één keer lakken, het was al helemaal vies en klonterig. Zo vaak komt het niet voor hoor maar misschien had ik gewoon een pechflesje.


 Als ik het goed heb onthouden kosten deze bovenstaande lakjes 1.49 euro, ze zitten samen in één verpakking.

Eerst beginnen met de color coat: DNC 57. Dit goedje, lak is het bijna niet te noemen,  het ziet er uit als typ-ex, het ruikt ook bijna zo ;-) Ik heb twee dunne laagjes gebruikt



Het droogt snel dus al vlot kan de crackle laag erop.


 Hier de Crackle lak erop, zonder topcoat, de kleur is heel flets zo.



Hieronder de foto met de Max topcoat erover et voila, de kleur knalt ervan af.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten