Zoeken in deze blog

zaterdag 16 februari 2013

Snow Petrol van Catrice


Cool, deze leuke Catrice LE Snow Petrol! Deze kleur is ook een van mijn favorieten. 

De lak is mooi blauw van kleur, leuk shimmertje erdoor, de lak dekt prima. Een goede nagellakker ( en dat ben ik nog steeds niet ;-) ) kan vast toe met 1 laagje, ik gebruikte er twee. 

Ik ben weer klaar voor vandaag. Het is me deze week weer gelukt om een nagellakloze dag te houden, ik vind het wel kaal maar ik geloof dat het voor de nagels zelf wel lekker is 'om het daglicht weer even te zien'. En zo nu en dan de Hema nail repair  and grow  te gebruiken, dat is ook verwennerij voor de nagels.


Deze snowpatrol kost 2.69 en een flesje bevat 11 ml

Zoals je op mijn foto's kan zien heb ik op het moment flink droge handen, en nog vervelender, zo''n vervelende kloof naast mijn duimnagel. Ik houd me aanbevolen voor de gouden tip om die kloof te dichten (zoo pijnlijk) want hij zit er al weken en ik kom er maar niet vanaf (zucht)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten